בזמן שכולם מדברים על פיתוח מנהלים, תקשורת אפקטיבית ורווחה נפשית- נדמה שהבסיס האמיתי נשכח: הקשבה.
בארגונים שמטמיעים תרבות של הקשבה, יש עלייה במחוברות העובדים, ירידה בשחיקה, והחלטות שמתקבלות מתוך הבנה אמיתית- לא רק נתונים.
מחקרים מראים שהקשבה מעמיקה מגדילה אפקטיביות, משפרת שיתוף פעולה, ומצמצמת קונפליקטים בצוותים. כשעובדים מרגישים שמקשיבים להם, הם מרגישים חשובים יותר, מתגייסים יותר למשימות ומביעים מחויבות גבוהה יותר כלפי הארגון.
סדנאות הקשבה לארגונים הן לא מותרות, הן השקעה שמניבה תוצאות. בַּדְרָה- המרכז להקשבה, מציע תהליכים מותאמים לצוותים ומנהלים, שמחזירים את ההקשבה למרכז השיח הארגוני.
רוצים לראות את ההשפעה של הקשבה בעבודה היומיומית?
בואו לגלות איך סדנה אחת יכולה לחולל שינוי עמוק בתקשורת הארגונית.
לתיאום סדנה לארגון שלכם- דברו איתנו.